Informacje

  • Wszystkie kilometry: 9481.55 km
  • Km w terenie: 1675.50 km (17.67%)
  • Czas na rowerze: 24d 19h 04m
  • Prędkość średnia: 15.01 km/h
  • Suma w górę: 11479 m
  • Więcej informacji.
baton rowerowy bikestats.pl

Moje rowery

Szukaj

Znajomi

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy MrHead.bikestats.pl

Archiwum

Linki

Niedziela, 16 stycznia 2011

Niedziela i odczuwalny wiosenny oddech zimy

Popołudniowe spojrzenie za okno. Jechać czy nie jechać? Oczywiście, że jechać. Wiatr dziś tak nie szaleje jak wczoraj i można będzie w spokoju pojeździć
Przy okazji jak ktoś to czyta to może poradzi mi jak się ubrać na rower bo bawełniana koszulka, sweter i kurtka może i są dobre na swój sposób ale po powrocie nawet sweter był przepocony i nadawał się tylko do prania.
Po za tym wyśmienicie jak na 19 stycznia. Temperatura ok 5 stopni, delikatny prawie nieodczuwalny wiatr. Tym razem kierunek odwrotny niż ostatnio. A w tych rejonach nie byłem już bardzo dawno i trzeba je odświeżyć i po-eksplorować. Chociaż przyznam, że te wsie mimo swojego uroku są dość nudne. Zero lasów, same pola i odsłonięte domy i budynki gospodarcze. Ale co ciekawe drogi bez dziur, co mnie bardzo zaskoczyło. Co jeszcze równie ciekawe, gdzieniegdzie śnieg. Dużo wody na polach i małych melioracyjnych ciekach wodnych przeważnie suchych. Tym razem ich koryta są pełne i dość rwące.
I co najciekawsze pojawił się pierwszy rekord w tym roku. Niespodziewanie zdarzyły się warunki idealne do nabicia dużej prędkości. Dobra nawierzchnia, długi prosty odcinek z górki i co najważniejsze - z wiatrem. Tak więc nakręciłem 48,9 km/h prędkości maksymalnej. Może to nie jest za wygórowana prędkość ale zważywszy na brak formy i skąpy trening i tak jestem z siebie zadowolony.
Przy okazji odkryłem miejsce gdzie będę atakował kolejne próby pobicia prędkości.
A do jazdy ogólnie zmobilizował mnie kolega David. Skoro on sobie postanowił że zrobi 5000km ja też założyłem sobie pewne cele w tym roku. Oczywiście jeśli będę miał na to czas. A więc.
- Pobić aktualny rekord prędkości maksymalnej wynoszący 68,7 km/h
- Podnieść prędkość średnią, starając się jak najczęściej jeździć powyżej 20 km/h
- Pojechać do Płocka na co trzeba będzie trochę potrenować solidnie.
- Odświeżyć stare szlaki wraz z dokumentacją w postaci zdjęć których trzeba zrobić jeszcze więcej.
- Odkryć nowe miejsca i jak zwykle zaznaczyć je na swojej mapie google.
Zobaczymy ile się uda. Na razie przyświeca mi wyprawa na Płock. Kto wie może przy okazji wybiorę się do Zoo. Bo nie interesuje mnie tylko dojazd do tablicy miasta. Muszę przekroczyć most na Wiśle aby ukoronować wyprawę. Jeśli się uda zrobię to ciepłą wiosną lub latem i oczywiście nie prostym szlakiem tylko odkrytymi dzięki pracy kierowcy bocznymi drogami.
A dziś...Choć było szaro i ponuro mi humor dopisywał, radyjko w uszach i łagodny plener. Oby więcej takich dni.
Polska wieś w styczniowym plenerze © KornFanHead

Wiatraki © KornFanHead

Temperatura dodatnia a jednak śnieg się trzyma © KornFanHead

Dworek staropolski © KornFanHead


I tak na koniec bym potem nie zapomniał, muszę zmienić baterię w liczniku. Dziś zauważyłem pierwsze objawy wyczerpania czyli dłuższa reakcja na przyciski oraz lekkie bladniecie przy zmianie wyświetlanych funkcji.
I jeszcze jedna kwestia, dziś jako, że dzień był bez jakichś większych celów fotografowania postanowiłem sprawdzić inne funkcje a aparacie w telefonie. Więc zamiast robić zdjęcia w trybie automatycznym, wybrałem najpierw tryb ciemnego krajobrazu a następnie sport. Jak się okazało na jazdę na rowerze najlepsza jest opcja sportowa. A kiedy się przystanie to w takie szare dni najlepiej fotografować w ciemnym krajobrazie.
I jeszcze tylko ciekawostka, jak nie zapomnieć o tym jaki kod wklepać w licznik po wymianie baterii.
Tak by nie zapomnieć © KornFanHead
  • DST 16.75km
  • Czas 01:04
  • VAVG 15.70km/h
  • VMAX 48.90km/h
  • Temperatura 5.0°C
  • Sprzęt J.Notter (Emeryt)
  • Aktywność Jazda na rowerze

Komentarze
Nie ma jeszcze komentarzy.
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!

Blogi rowerowe na www.bikestats.pl